Algemene voorwaarden - Consumenten

Vanaf 10 juli 2020

 

Download PDF-formaat

1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk:

Klant. Koning.

 

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Wij zijn Tallies Cards een handelsnaam van Tallies Creation. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

 

Bel ons op werkdagen:

06 1961 8861

 

Whatsapp ons 24/7:

06 1961 8861

 

Mail ons 24/7:

hallo@talliescards.nl

 

Schrijf ons 24/7:

2e Schuytstraat 220

2517TR Den Haag
 

Volg ons:

instagram.com/talliescards

 

Handige nummers:

Ons KvK-nummer: 55697526

Ons BTW-identificatienummer: NL001725858B58

 

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

 

4. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

 

5. De overeenkomst

We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

 

6. Herroepingsrecht

Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.

 

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

 

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

- we sturen je een bevestiging van je aanvraag;

- we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

 

9. Verzendkosten bij retourneren

Deze zijn voor rekening van de klant.

 

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

Goed uitgevoerde diensten en kosten voor verzending.

 

11. De prijs

Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Alle prijzen zijn exclusief btw en exclusief verzendkosten.

12. Nakomen beloftes en garantie

We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je. Zie ook artikel 4.

Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.

 

13. Bezorging en uitvoering

We nemen je bestelling binnen één werkdag in behandeling. Indien de producten op voorraad zijn worden ze direct verstuurd. De levertijd is meestal één dag. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

 

14. Betaling

Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.

Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

 

15. Klachten

Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.

Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

 

16. Tot slot

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.